Technische Dienst
Installatie & instructie, reparatie, preventief onderhoud, kalibratie, IQ/OQ...

Jouw labapparatuur in topvorm
Technische service
Voor installatie van de door jou bestelde laboratoriumapparatuur ben je in goede handen bij SALM EN KIPP, onze Service Engineers hebben specialistische opleidingen bij onze fabrikanten genoten.
Instructie en advies
Na installatie van jouw laboratoriumapparatuur krijg je uitleg over de werking van de apparatuur en advies over dagelijks onderhoud aan de hand van een controle rapport.
Storing melden
Telefoon: + 31 (0) 346 - 26 90 98
Bel rechtstreeks met onze TD
td@salm-en-kipp.nl
Stuur onze TD een e-mail
Scan QR code
Scan de QR code op het apparaat (indien aanwezig), vul de gegevens in en verstuur.
Storing
Type en serienummer
Support bij jou op locatie
Als de storing op afstand niet verholpen kan worden, dan kunnen wij een Service Engineer inplannen bij jou op locatie om de storing te verhelpen.
Het apparaat opsturen
Eventueel kan in overleg het apparaat opgestuurd worden naar SALM EN KIPP. Vraag dan een service ordernummer bij ons aan voordat je het apparaat opstuurt naar:
SALM EN KIPP
[service ordernummer]
Merwedeweg 5
3621 LP BREUKELEN
Info (preventief) onderhoud
Vragen over onderhoud? Bel of mail ons gerust!
Telnr. +31 (0) 346 - 26 90 98
Onderhoudscontract
Op door ons geleverde (laboratorium) apparatuur kunnen wij een onderhoudscontract aanbieden.
Voordelen onderhoudscontract
Langere levensduur
Jaarlijkse rapportage
Rapportage over de staat van jouw apparaat
Voorrang bij storing
Bij storing krijgt jouw apparaat voorrang in onze planning
Responstijd 4 werkdagen
(indien onderdelen op voorraad).
Zekerheid over het goed functioneren
Telefonische ondersteuning binnen 24 uur
Diverse onderhoudscontracten
- Inspectie
- NEN 3140
- Controle en controlerapport waar de status van uw apparaat wordt weergegeven
- Preventief onderhoud (jaarlijks)
- NEN 3140
- Controlerapporten
- Gereduceerd tarief werkuren en reiskosten
- Maatwerk preventief onderhoud

Proactief service verlenen
Service is onderdeel van ons one-stop-shopping-concept, constateert Peter Kemp, Service Manager van SALM EN KIPP. Alles van aankoop en installatie tot onderhoud en training onderbrengen bij één partij verbetert de productiviteit en spaart kosten. Peter spreekt van een ontzorgingstrend. Laboratoria zoeken één aanspreekpunt voor hun apparatuur.
Quality Service Label
Dit label wordt gelanceerd als bewaking van de diensten geleverd door de servicing afdeling van bedrijven die op de markt aanwezig zijn.